06.06.13

JAK TO VŠECHNO ZAČALO


Bydlím v překrásném prostředí Beskyd, uprostřed zeleně, v blízkosti luxusního hotelu-tedy žádná samota, ale pohled na hory, zeleň, ráno nás budí zpěv ptáků…

Každý, kdo k nám přijede je okouzlen tímto místem.

Ale má to jeden maličký zádrhel-každý den nesvítí slunce, někdy se nedá pomalu ani vyjít před dům, příroda umí taky ukázat svou odvrácenou tvář, vítr, déšť nebo sníh, prostě počasí, do kterého by psa nevyhnal. A to se samozřejmě návštěvy příliš nehrnou-„my se stavíme, jak se udělá lepší počasí…“, to nejčastěji slyším.

A to jsou dny , kdy se utíkám k tvorbě-maluju na hedvábí, tvořím zvířátka z ovčí vlny nebo vyrábím šperky různými výtvarnými technikami

Celých 45 let jsem žila v Ostravě, jsem městský člověk, ale život šel a já jsem se ocitla uprostřed hor(viz můj příběh), jsem ráda obklopena lidmi(vždy jsem byla), tak  je někdy těžké se znova najít.

Jsem 60.ročník, takže virtuální svět je mi vzdálený, ale protože mám již dospělé a moudré děti, svět počítačů je mi stále bližší. Fakt je, že umožňuje velmi operativně, rychle a efektivně spojit se se světem. Třeba jste v podobné situaci jako já a můj blog vás zaujme. Chtěla bych se jeho prostřednictvím podělit s vámi o svou tvorbu, o to co se mi i vám honí hlavou, třeba vznikne zajímavá diskuze, třeba se vám můj blog bude líbit,

Moc bych si to přála

1 komentář:

  1. Článek je úžasný a pravdivý, přeji nové blogerce hodně nápadů a nám čtenářům hodně zajímavých článků

    OdpovědětVymazat