19.06.13

Brella a Bruse

 
Náš rodinný přítel se teď v červnu žení, kromě toho, že je náš přítel, je taky učitel našeho psa, bernského salašníka a samozřejmě psů jiných, dokonce má psí hotel, vede takový doslova „ psí život“, v dobrém slova smyslu.
Protože ví, že plstím, vyrábím z vlny zvířátka a loni, když jsme ženili syna, na jeho přání jsem vyrobila technikou suchého plstění Boba a Bobka v klobouku na svatební auto, tak mě letos vyzval, ať mu uplstím jeho psí miláčky-Brellu a Bruse .
Byla to pro mne výzva, ale stejně, jako hedvábné šátky dělám ráda na zakázku, tak i tato výzva mne potěšila.Brella a Bruse jsou na světě, mám radost, nevěsta s ženichem měli radost a teď se podělím o svou radost i s vama-koukněte na obrázky
Je to spousta píchání a píchání plstící jehlou, ale když se vám pod rukama začne vytvářet zvířátko, jakmile mu udělám čumák, začne se mezi náma vytvářet vztah a než ho dodělám, je to vážné….
Připadá vám to nadnesené, ale to je na tom to nejzábavnější, moc bych vám přála si to zažít a pak, když je dílo hotové-každý se usměje, můj muž dokonce tvrdí, že mu má zvířátka vždy zvednou náladu….
A nejde snad o to?
 
Naučím vás to
 

Žádné komentáře:

Okomentovat